Известие

Collapse
No announcement yet.

Функция "Defrost" (размразяване)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    фреонът се нарича Агент 134а, които е екологично чист Агент и е същия като при всички домашни хладилници, това с четирипътните вентили също е вярно и това че изпарителя може да не носи чак на толкова налягане както кондензатора, а защо няма такава функция нз. Би трябвало да е вазможно...

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Как така нямаме затворен обем? Искаш да кажеш, че климатикът на колата представлява отворен обем? Т. е. има връзка с атмосферата?

      А аз се чудех, защо в изминалите години толкова бързо се увеличаваше озоновата дупка.
      Не знаеш какво говориш, нали?
      sigpic
      "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

      Comment


      • #48
        С копиране на линкове е по лесно http://v-clima.com/faq.php?id=kak_raboti_klimatika
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Може, само дето авторът на статията в началото хвърля във въздуха едно гръмко твърдение и после нищо не обяснява, а още по-малко доказва......

          Ако сме наясно с това, как работи климатикът, ще разберем, че е напълно възможно и че инверторните климатици много малко се различават от не-инверторните.

          Аз няма да Ви пращам към статии по въпроса, а просто ще изложа основното по въпроса, което знам.

          И така:

          1 - Когато една течност се изпарява (преминава от течно в газооброзно състояние) тя отнема енергия (топлина) от околното пространство.

          2 - Когато един газ се втечнява пък става обротното (отдава топлина)

          В климатиците тази течност/газ най-общо наречен хладилен агент има и друго важно свойство - това да се изпарява (кипи) при относително ниска температура и да се втечнява при относително ниско налягане.

          Как работи климатикът:

          Компресорът нагнетява хладилния агент в кондензатор (предния радиатор на климатика) и там този газ се превръща в течност (кондензира) и според правило 2 отдава топлина в околното пространство.
          След това тази течност охладена доколкото е възможно (до стойността на околната температура) по една тръба постъпва в изпарителя (радиатора в купето)
          Там попада в пространство с ниско налягане и поради това се превръща в газ. А според правило 1 - това е свързано с отнемане на топлина, или друго яче казано - охлажда.

          Така превърнат в газообразно състояние, през изходната тръба газът отново постъпва в компресора и така нататък..........

          Какво ще се случи, ако разменим местата на двата радиатора? Не е нужно да ги демонтираме. Достатъчно е да обърнем входа и изхода на компресора (това се прави елементарно с електрически клапани.......
          Ето ти инвертиран климатик, който ще топли купето и ще генерира студ навън.
          Само едно уточнение.Това което си описъл е принципа на работа на вреси климатик независимо инверторен или не.
          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
          Opel Astra J
          ex:
          Alfa Romeo 164 2.5TD
          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

          Comment


          • #50
            Под инвертор хората разбират климатик който е по- икономичен ,защото се менят оборотите на компресора- с две думи.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от Kuker Покажи съобщение
              Не знаеш какво говориш, нали?
              Не стана ли вече ясно това, че очевидно знам какво говоря? Разгледай и последния линк на Lordliness. Там има и картинки.

              И един израз:

              "затворен контур в който циркулира фреона "


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Не стана ли вече ясно това, че очевидно знам какво говоря? Разгледай и последния линк на Lordliness. Там има и картинки.

                И един израз:

                "затворен контур в който циркулира фреона "
                Единствено ми стана ясно, че нямаш дори елементарни познания.
                Мислех, че ще стане интересен разговор, но съм сгрешил.
                Спираме спама!
                sigpic
                "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                  Под инвертор хората разбират климатик който е по- икономичен ,защото се менят оборотите на компресора- с две думи.

                  Промяната на оборотите на компресора е само едно нещо, което води до по-оптимална работа на системата. Но не на това се дължи основно икономията на електроенергия, която се постига при употребата на инверторни климатици, като средство за отопление, сравнено с класическите нагревателни уреди.
                  Съществената разлика между двата способа на отопление се състои в това, че при класическите електрически нагреватели, цялата консумирана енергия отива за загряване на въздуха в помещението.
                  При инверторните климатици електрическата енергия се ползва основно за пренасянето на топлина от една точка до друга точка. В случая от външното пространство в помещението, което трябва да се отоплява.

                  ---------- Post added at 11:11 ---------- Previous post was at 11:00 ----------

                  Първоначално публикувано от Kuker Покажи съобщение
                  Единствено ми стана ясно, че нямаш дори елементарни познания.
                  Мислех, че ще стане интересен разговор, но съм сгрешил.
                  Спираме спама!
                  До момента аз си направих труда да дам достатъчно ОБЕКТИВНИ технически аргументи, защото смятам, че това е единствено нормалния начин да се води аргументиран спор на техническа тема.
                  Ако претендираш, че съм сгрешил някъде в твърденията си, то следва да обясниш на технически език. Фрази от сорта на тези, които пишеш:

                  - п.п. Бъркаш процеса по точка 2!

                  - Дори да успееш да обърнеш потока няма да постигнеш нищо

                  - Законите са за това, за да се спазват!

                  - Не знаеш какво говориш, нали?

                  - Единствено ми стана ясно, че нямаш дори елементарни познания.


                  ......наистина са си чиста проба спам.



                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    ........
                    Нямам какво да добавя
                    sigpic
                    "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Промяната на оборотите на компресора е само едно нещо, което води до по-оптимална работа на системата. Но не на това се дължи основно икономията на електроенергия, която се постига при употребата на инверторни климатици, като средство за отопление, сравнено с класическите нагревателни уреди.
                      Съществената разлика между двата способа на отопление се състои в това, че при класическите електрически нагреватели, цялата консумирана енергия отива за загряване на въздуха в помещението.
                      При инверторните климатици електрическата енергия се ползва основно за пренасянето на топлина от една точка до друга точка. В случая от външното пространство в помещението, което трябва да се отопляв.
                      Явно нещата относно климатичната техника не са ти много ясни.По-добре прочети още малко материали по въпроса и ще ти се изяснят много неща.За много от нещата Кукер-а е прав.
                      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                      Opel Astra J
                      ex:
                      Alfa Romeo 164 2.5TD
                      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                        Явно нещата относно климатичната техника не са ти много ясни.По-добре прочети още малко материали по въпроса и ще ти се изяснят много неща.За много от нещата Кукер-а е прав.

                        OK!


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Тази нагреватели за които става на въпрос и тук:
                          the resistances at the base of
                          the windscreen (in the wiper blade parking
                          area) are also automatically engaged

                          .... от типа на тези на задното стъкло ли са? Виждат ли се отнякъде? Че това с обледеняването на чистачките и мъчнотията по чистенето на леда от тясното пространство е досадна работа.
                          Нагреватели дръжки обаче ! Тази функция работи ефективно до 3,5 градуса, понеже ползва климатика за дехидратор на въздуха, а под 3,5 градуса климатика автоматично се блокира и неможе да се пусне компресора ! и функцичта става само все едно си си пуснал парното на максимално на предното стъкло!

                          Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

                          Comment

                          Working...
                          X